top of page
2006’yılından itibaren sektörde kendini kanıtlamış hizmet kalitesi, deneyimli kadrosu, modern teknolojik donanımı ve çaÄŸdaÅŸ iÅŸ anlayışı ile ihracatçı-ithalatçı firmalara dış ticaretin tüm dallarında kaliteli hizmeti ve lojistik desteÄŸi sunmayı kendine ilke edinmiÅŸ olan grubumuz 4458 sayılı Gümrük yasasına uygun olarak hizmet vermektedir. Sektörde saygınlığını sürdürmekte olan ÅŸirketimiz kurulduÄŸu yıldan bugüne kadar uzmanlaÅŸmış kadrosuyla müÅŸterilerimizle karşılıklı güvenin ve ticari sırların korunmasının büyük önem arz ettiÄŸi, bunun yanında sorumluluÄŸunun bilincinde müÅŸterilerinin haklarının kullandırılması ve zamanın kullanımı konusundaki hassasiyetiyle gurur duyar. Teknolojik yatırımları ve kalifiye insan kaynakları ile çağın getirdiÄŸi yenlikleri sektörüne yansıtarak, hızlı, kaliteli ve çaÄŸdaÅŸ gümrükleme konusunda sonsuz özen gösteren firmamızda sizlerle çalışabilme ÅŸansına sahip olmayı umut ediyoruz.
Deneyimli kadromuz, ISO 9001 ve 27001 Kalite Standartlarımız ve ileri bilgisayar sistemlerimiz ile siz müÅŸterilerimizin bilgi guvenliÄŸini saÄŸlamaktayız

ETİK DEĞERLER

Ticari faaliyetlerinde doÄŸruluk, dürüstlük, adalet ve genel kabul görmüÅŸ ahlak ilkelerine uymak Turnak’ın öncelikli etik deÄŸerleridir.

Turnak kuruluÅŸundan beri

  • Ülke yasalarına uymayı

  • Hukukun üstünlüÄŸü ilkesine baÄŸlılığı

  • Hiçbir zaman yasadışı bir ödeme içerisinde doÄŸrudan ve dolaylı olarak bulunmamayı

  • Kamu çalışanının tarafsızlığını, performansını, kararını veya görevini yapmasını etkileyen veya etkileme ihtimali bulunan, ekonomik deÄŸeri olan veya olmayan doÄŸrudan ya da dolaylı olarak kabul edilen her türlü eÅŸya ve menfaatin hediye yasağı olduÄŸunu

  • Çalışanlarının rüÅŸvet eyleminin suç olduÄŸunu bildiÄŸini ve bu eylemin suç olmasından öte, kendisinin ve aile bireylerinin de toplumun bir parçası olduÄŸunun bilincinde olarak, bireysel ve toplumsal sorumluluk anlayışı çerçevesinde her türlü rüÅŸvetten kaçınması ve reddetmesi gerektiÄŸini bildiÄŸini

  • Yalnızca maddi deÄŸer taşımayan ve sürekliliÄŸi olmayan hediyeler verme ve kabul etmeyi

  • Sadece iÅŸ amaçlarına yönelik olarak ağırlamalar yapmayı

  • DoÄŸruluk ve dürüstlüÄŸün kiÅŸisel çıkarların üzerinde olduÄŸunu

  • KiÅŸisel çıkarların, ÅŸirket menfaatleri ve ÅŸirkete baÄŸlılıkla çatıştığı durumlardan kaçınmayı

  • Görev sebebiyle çıkar saÄŸlamama ve çıkar çatışmasına girmeme temel ilkesini

  • BirleÅŸmiÅŸ Milletler İnsan Hakları Beyannamesi’nde belirtilen prensipleri desteklemeyi

  • Rızası olmadan hiç kimseyi istihdam etmemeyi ve çocuk iÅŸçi çalıştırmamayı

  • Hizmet sırasında edindiÄŸi resmi ya da gizli belgelerden haksız olarak faydalanmamayı ve faydalandırmamayı

  • Kamu görevlileri ve müÅŸteriler ile iliÅŸkilerde nezaket ve saygı kurallarına uygun davranmayı, hak ve ödevlerini bilmeyi

  • Görevlerini yerine getirirken, kabul ettiÄŸi etik sözleÅŸmelerinde taahhüt ettiÄŸi hususları hatırlayarak, adalet, tarafsızlık, dürüstlük, sorumluluk, ÅŸeffaflık ve profesyonellik deÄŸerlerini esas alarak hareket etmeyi,

  • İyi bir çalışma ortamının;              

    • Karşılıklı sevgi, saygı ve güvene dayalı

    • İşe alım, ücret ve yükselme süreçlerinde adil, tarafsız ve ayrımcılıktan arınmış bir ÅŸekilde

    • Çalışanlara karşı insan haysiyetine ve kiÅŸilik haklarına uygun davranmaya,

    • Çalışanlara vaat edilen özlük haklarını ve yasal tüm haklarını eksiksiz vermeye,

    • Åžeffaflık ilkesine uygun

    • Güvenli, saÄŸlıklı, üretimi teÅŸvik edici

    • Alkol ve keyif verici maddeler kullanımını engelleyici

    • KiÅŸisel farklılıklara ve özel yaÅŸama saygılı

    • Personelin kendini geliÅŸtirmesine imkan veren

    • Karar alma sürecine personelin katılımını saÄŸlayıcı olma ÅŸartlarına baÄŸlı olduÄŸunu

  • Vergi kaçırmamayı ve haksız rekabete girmemeyi,

  • Finansal raporlarda devleti yanıltmamayı,

  • Ticari faaliyetleri esnasında çevreye zarar vermemeyi, zorunlu durumlarda en az zararın verilmesine gayret etmeyi,

  • Ortakların hakkını korumayı ve onlara karşı dürüst davranmayı,

  • Hizmet satışında kaliteden taviz vermemeyi,

  • Hizmet satışından müÅŸteri memnuniyetinin ve ihtiyaçlarının tatminini amaç edinmeyi,

  • Hileli ve kusurlu hizmet satmamayı, satılması halinde geri almayı,

  • Mal ve hizmetlerin satışında ve reklamında gerçeÄŸe aykırı vaatlerde bulunmamayı

Tüm çalışanlarıyla ilke edinmiÅŸtir.

Turnak açıkladığı ilkelerini zaman içerisinde geliÅŸen yaÅŸam koÅŸullarına göre güncelleÅŸtirmeyi çaÄŸdaÅŸ toplumun bir parçası olarak faaliyetlerine devam etmenin kaçınılmaz bir ÅŸartı olarak görmektedir.

Belirtilen etik deÄŸerler ile çeliÅŸkili bir durum ortaya çıktığında müÅŸterileri ve çalışanlar Turnak’ın etik departmanı ile iletiÅŸime geçebilirler.

Yönetim Prensiplerimiz

  • Faaliyetlerinde modern teknolojiyi kullanır.

  • Sürekli kendini inceler, kritik eder, deÄŸerlendirir, iyileÅŸtirir, yeniler ve kendisiyle rekabet eder.

  • Personelinin dürüst, uyumlu, çalışkan ve yaratıcı olmasına özen gösterir.

  • EÄŸitime önem verir, personeli için sistematik eÄŸitim programları uygular.

  • Hiçbir kaynağı israf etmez, modern tasarruf ilkelerine uyar.

  • Bölgesel teÅŸkilatlanmaya, özerk yönetime ve merkezi denetime önem verir.

  • Kanunların öngördüÄŸü hukuki, idari ve mali zorunlulukların tamamını yerine getirir.

  • İş ve toplum ahlakı kurallarına titizlikle uyar.

Hizmet Prensiplerimiz

  • MüÅŸterisine deÄŸer verir, saygı duyar.

  • VerdiÄŸi hizmetin tam sorumluluÄŸunu taşır.

  • MüÅŸterilerine sadece yapabileceÄŸi sözü verir, her defasında verdiÄŸi sözden fazlasını gerçekleÅŸtirir.

  • MüÅŸterisiyle devamlı, hızlı ve saÄŸlıklı iliÅŸki kurar.

  • Yeni müÅŸteri kazanmak için, mevcut müÅŸterilerinin mutluluÄŸunu devam ettirmenin öncelik taşıdığını bilir.

  • MüÅŸterilerine, "Turnak ile iÅŸ yapmak kolay ve güvenli" dedirtmek için yoÄŸun gayret gösterir.

  • VerdiÄŸi hizmette tedbirli ve iÅŸ bitiricidir.

  • Devamlı yüksek kalitede ve organize hizmet vermeyi ilke edinmiÅŸtir.

  • MüÅŸterilerinin "acil iÅŸlerine" öncelik verir.

  • Dış ticaret ve gümrük iÅŸlerinde "bireysel müÅŸteri hizmeti" sunabilen bir ÅŸirkettir

  • Hizmette, kaliteden hiçbir ÅŸart altında taviz vermez.

  • MüÅŸterilerinin saklı tutulması gereken bilgilerini kesinlikle gizli tutar.

© 2018  Turnak Bilgi İşlem

bottom of page